Eerste klasse voetbal vereist eerste klas verzorging
maandag 22 juli 2019

Met ingang van het seizoen 2019-2020 verzorgt Wouter de Kok selectietrainingen, gericht op blessure preventie en herstel.

De webredactie sprak met TC lid Jan van Marrewijk en Wouter, de nieuwe aanwinst van de selectie begeleidingsstaf. Wouter is sinds 2008 werkzaam als fysiotherapeut. Zijn vooropleiding heeft hij gevolgd aan het CIOS. Hierna is hij aan de slag gegaan als fitness instructeur om vervolgens te starten met de opleiding fysiotherapie. Op 1 maart 2015 richtte Wouter zijn bedrijf op: Fysiotherapie Wouter de Kok. Gevestigd op Sportpark Verburch.

Als fysiotherapeut heeft Wouter ervaring opgedaan bij tennis-, atletiek- en voetbalverenigingen.
Het bedrijf neemt de verzorging bij diverse verenigingen op zich, zoals bij Verburch, Die Haghe, Houtwijk en Loosduinen. In het verleden is Wouter zelf werkzaam geweest bij Haaglandia waar hij, zijn voorganger bij S.V. Honselersdijk, Sjaak Brunt leerde kennen. Ook FC ’s-Gravenzande behoorde tot zijn werkkring. In deze periode leerde hij een aantal selectiespelers van S.V. Honselersdijk kennen.

Vanzelfsprekend streeft Wouter naar een fitte selectie. Dit leverde S.V. Honselersdijk in de afgelopen seizoenen al een ‘voorsprong’ op. Handhaving van deze ‘voorsprong’ ligt voor de hand. Hij vindt dan ook dat eerste klasse voetbal, eerste klas verzorging vereist.

Fysiotherapeut Marc Noordam neemt de verzorging van het eerste elftal op de zaterdag voor zijn rekening. Hij is werkzaam in de praktijk van Wouter de Kok. Wouter zelf zal op de dinsdag- en donderdagavond aanwezig zijn voor de selectietrainingen. Over de bredere inzet van Fysiotherapie Wouter de Kok voor bijvoorbeeld de jeugd volgt nadere info via de website. Kijk voor meer informatie over de praktijk en de mogelijkheden op de website https://www.fysiowdk.nl/. En download de gratis app https://www.fysiowdk.nl/download-de-app/. Deze staat vol met oefeningen en tips om je nog beter te kunnen ondersteunen op weg naar herstel.

Zoomin'