ADO Den Haag oefent op vrijdag 26 juli tegen OH Leuven
donderdag 18 juli 2019

ADO Den Haag heeft weer een wedstrijd opgenomen in het oefenschema. Op vrijdag 26 juli speelt de ploeg van Fons Groenendijk tegen Oud-Heverlee Leuven. Het duel wordt om 19.30 uur afgetrapt op Sportpark De Strijphorst, het terrein van SV Honselersdijk. Kaarten zijn aan de deur te koop voor 5 euro (contant betalen), maar op vertoon van een geldige Seizoenkaart kunnen supporters gratis naar binnen.

OH Leuven is actief op het tweede niveau van Belgiƫ, waar het vorig seizoen op de zevende plaats eindigde. De club eindigde na het reguliere seizoen als eerste in Play Off 3, voor Lommel SK, SV Roeselare en AFC Tubize. Tussen 2011 en 2016 verbleef OH Leuven vier seizoenen in de hoogste competitie van Belgiƫ. De ontmoeting met OHL is de laatste oefenwedstrijd van ADO Den Haag voor de start van de Eredivisie. De competitie begint op zondag 4 augustus (16.45 uur) met een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.

Zoomin'