Zaterdag 29 juni: S.V. Honselersdijk - ADO Den Haag
woensdag 12 juni 2019

Op zaterdag 29 juni aanstaande zal het eerste elftal van S.V. Honselersdijk het op Sportpark de Strijphorst in een oefenwedstrijd opnemen tegen ADO Den Haag. Voor de Haagse eredivisionist is dit het eerste oefenduel ter voorbereiding op het seizoen 2019/2020. De aftrap van de wedstrijd zal om 14:30 uur plaatsvinden, maar het programma rondom de wedstrijd is meer dan middagvullend te noemen.

Rondom het hoogtepunt van de dag zullen er diverse festiviteiten plaatsvinden met onder meer live muziek en een uitgebreide catering, alle ingrediënten zijn aanwezig voor wederom een feestelijke dag/avond in Honselersdijk.

Kaarten voor de oefenwedstrijd tussen S.V. Honselersdijk en ADO Den Haag zijn op de onderstaande 5 verschillende verkooppunten verkrijgbaar voor €10 per stuk. De kaartverkoop is in volle gang, dus zorg dat je op tijd een toegangsbewijs voor de oefenwedstrijd op 29 juni verkrijgt!

Verkooppunten:
- Van der Meer Verzekeringen: Dijkstraat 2 (Honselersdijk)
- Sigarenmagazijn De Wilde: Prins Hendrikstraat 15 (Naaldwijk)
- Jumbo Koornneef Kwintsheul: De Raaphorst 4 (Kwintsheul)
- Jumbo Koornneef Wateringen: Vliethof 6 (Wateringen)
- Entreekaarten bestellen kan ook via beheer@svhonselersdijk.nl, de entreekaarten worden na betaling thuisbezorgd.

Zoomin'