Uitnodiging voor ouder-kind voetbal op vrijdag 21 juni
woensdag 5 juni 2019

Onderstaande uitnodiging is voor alle ouders en leiders! 21 juni sluiten we het seizoen bij de voetbal af, traditioneel gezien met het ouder-kind voetbal. Voor velen is het bekend wat bedoeld wordt met eindfeest jeugd. Toch voor de nieuwe leden is dit misschien niet zo bekend. Hier volgt nog even een toelichting:

Thema dit jaar: Glamour en Glitter!!
Oproep aan de ouders: kom verkleed!!
- Alle jeugd met ouders, broertjes, zusjes, opa`s en oma`s zijn op deze avond van harte welkom.
- We sluiten het seizoen af met ouders-kind voetbal.
- Ouders komen verkleed naar de wedstrijd. Er zijn kleedkamers beschikbaar voor omkleden.
- Volgens een schema (zie krantje en bijlage van dit bericht) gaan de teams starten met de wedstrijd tegen hun kinderen.
- Dit duurt ongeveer 20 minuten.
- Het is gebruikelijk om na de wedstrijd de leiders, trainers (zelf uitnodigen) te bedanken voor hun vrijwilligers aandeel.
- Om 20:30 uur wordt bekend gemaakt wie er team, leider van het jaar wordt. Dit wordt bepaald door de coördinatoren.
- Afscheid van mensen die de vereniging verlaten.
- Om 20:35 uur wordt er een erehaag gemaakt door alle F, E, D-teams om de kampioenen van dit jaar te huldigen op het BORDES.
- Dit zijn de Mini Team Maurice, A3

Daarna volgt een gezellige avond met disco. De bedoeling is dat alles buiten met gezellige taptafels en banken gevierd wordt.

In de bijlage van dit bericht is het speelschema voor het ouder-kind voetbal terug te vinden!

Sosef & v/d Knaap