Afscheid van hoofdtrainer Piet Boon
vrijdag 24 mei 2019

Morgenmiddag speelt het eerste elftal de laatste competitiewedstrijd van het seizoen 2018/2019. Dit zal tegelijkertijd de laatste competitiewedstrijd van hoofdtrainer Piet Boon zijn. Ruim 8 jaar lang heeft Piet voor de groep gestaan en onder zijn leiding heeft S.V. Honselersdijk meerdere successen mogen beleven, zoals de promoties naar de 2e en de 1e klasse.

Na afloop van de uitwedstrijd tegen Die Haghe zal er morgen in de kantine van S.V. Honselersdijk op gepaste wijze afscheid worden genomen van de hoofdtrainer. Uiteraard hopen we allemaal nog op een aantal wedstrijden in de nacompetitie voor promotie, maar de laatste officiƫle competitiewedstrijd is een mooie gelegenheid om afscheid te nemen van Piet. Alle (oud-)leden, vrijwilligers en overige betrokkenen zijn dan ook van harte uitgenodigd om Piet onder het genot van een hapje en een drankje te bedanken voor zijn jarenlange inzet!

Rond 17:30 uur wordt de spelersgroep inclusief trainer Piet Boon op Sportpark de Strijphorst verwacht, waarna zowel de vrijwilligersavond als het afscheid van Piet in gang wordt gezet.

Sosef & v/d Knaap