Geslaagd G-toernooi op Sportpark de Strijphorst
woensdag 8 mei 2019

Afgelopen zaterdag 4 Mei heb ik mijn eindopdracht van school uitgevoerd. Ik zit in het laatste jaar van de opleiding ROC lifestyle, sport en bewegen. Dus ik moest een groot evenement organiseren. Dit was het G toernooi van afgelopen zaterdag geworden.

Er moest een hoop geregeld worden voor deze dag. Wedstrijdschema’s, 80 tassen vullen voor spelers, begeleiders, scheidsrechters en EHBO. Gelukkig had ik 2 lieve meiden van school die mij wilde helpen.

Maar je kan alles nog zo goed willen regelen, maar het weer blijft onvoorspelbaar. Maar ondanks het wegwaaien van de Partytent en de hagel- en regenbuien was het een geslaagd toernooi.

Einduitslag:
1e VVSB
2e ARC
3e SVH mix team 2
4e SVH mix team 1
5e Excelsior 20

Ik wil de sponsors ALFA accountants, Haribo en Aegon ontzettend bedanken voor hun bijdrage voor de goodybags. En wil ook al de vrijwilligers, de EHBO meiden van school en als laatste onze geweldige scheidsrechters onwijs bedanken. Zonder jullie hulp had ik het niet gered.

Ik vond het een super dag.

Groetjes
Britt