Nieuw: Mini-Strijppie lidmaatschap voor kinderen van 0 tot 5 jaar!
zondag 5 mei 2019

Wat is er leuker dan kunnen zeggen dat je al vanaf je geboorte lid bent van de leukste club van het Westland? Vanaf nu is het mogelijk! Kinderen van 0 tot 5 jaar kunnen als Mini-Strijppie lid worden van S.V. Honselersdijk. Het lidmaatschap heeft vele voordelen, zo ontvang je bij aanmelding een gepersonaliseerde SVH-romper of shirt als welkomstcadeau. Benieuwd wat het Mini-Strijppie lidmaatschap inhoudt en hoe je lid kunt worden? Hieronder lees je het allemaal!

Wat houdt het Mini-Strijppie lidmaatschap in?
Het Mini-Strijppie lidmaatschap is vergelijkbaar met het Kameraadjeslidmaatschap van Feyenoord en de Kids Club van Ajax: de ultieme gelegenheid om je kind lid te maken van je favoriete club! Het is een mooie manier om je kind al vanaf jonge leeftijd aan de club S.V. Honselersdijk te verbinden. Bij aanmelding is het eerste jaar lidmaatschap geheel gratis en vrijblijvend, na één jaar lidmaatschap ontvang je thuis een brief waarmee het lidmaatschap voor €15 per jaar verlengd kan worden. Bij het bereiken van de leeftijd van 5 jaar zijn er diverse mogelijkheden, waaronder gratis spelend lid worden bij S.V. Honselersdijk of het lidmaatschap omzetten in een lidmaatschap als niet-spelend lid.

Voordelen als Mini-Strijppie
• Bij aanmelding ontvang je een gepersonaliseerde SVH-romper of shirt als welkomstcadeau
• Het eerste jaar lidmaatschap is geheel gratis
• Vanaf je 4e levensjaar kan je gratis spelend lid worden**
• Ontmoet leuke vriendjes en vriendinnetjes op de club
• Je bent vanaf je geboorte lid van de leukste club van het Westland
• Wie weet groei jij uit tot het nieuwe talent van S.V. Honselersdijk...

Lid worden? Dat doe je zo!
Wil je lid worden als Mini-Strijppie? Dan heb je twee mogelijkheden:
1. Stuur een e-mail met de volgende gegevens naar ledenadministratie@svhonselersdijk.nl: naam, geboortedatum en de gewenste maat van het SVH-rompertje of shirt.
2. Lever het geboortekaartje van je kind in bij iemand van het bestuur/de ledenadministatie of doe het geboortekaartje in de brievenbus in de gang van de kantine. Vergeet uiteraard niet om ook hierbij het e-mailadres en de gewenste maat van het SVH-rompertje of shirt te vermelden.

Wat staat me te wachten na de aanmelding?
Na aanmelding neemt iemand namens de club binnen enkele weken contact op om een bezoekafspraak te maken. We vinden het namelijk leuk om het nieuwe lid persoonlijk welkom te heten en de SVH-romper of het SVH-shirt persoonlijk te overhandigen.

Momenteel zijn er al 4 kinderen die zich hebben aangemeld als MiniStrijppie, we hopen dat de teller de komende tijd nog flink op gaat lopen! Komende week volgt er nog een leuk bericht met de eerste Mini-Strijppie leden, dus houd de website in de gaten... Mocht je nog overige vragen hebben over het Mini-Strijppie lidmaatschap, dan kunnen deze gesteld worden middels een e-mail naar pr@svhonselersdijk.nl!

**Dit betreft het omzetten van het Mini-Strijppie lidmaatschap naar een KNVB lidmaatschap. De inschrijfkosten zullen door de club betaald worden, de contributie zal uiteraard wel voor de rekening van het desbetreffende lid vallen.

jem-id