Stem nu op S.V. Honselersdijk in de verkiezing voor Club van het Jaar!
dinsdag 7 mei 2019

Het is weer tijd voor de verkiezing van Club van het Jaar, waarvoor S.V. Honselersdijk wederom genomineerd is! Vorig jaar werd de club aan de hand van deze verkiezing uitgeroepen tot Club van het Jaar en dit jaar willen we de titel natuurlijk graag prolongeren...

Vanaf vandaag is de stempagina geopend, het is mogelijk om op jouw favoriete club te stemmen tot vrijdag 7 juni. Vind jij net als wij dat S.V. Honselersdijk de leukste, gezelligste en mooiste club van het Westland is? Zorg dan dat je via onderstaande link stemt op S.V. Honselersdijk! Door jouw stem kunnen we aan iedereen laten zien wat voor mooie club we zijn.

STEM HIER OP S.V. HONSELERSDIJK

Vergeet niet om al je teamgenoten, vrienden/vriendinnen en familie te vragen om op S.V. Honselersdijk te stemmen. Alle stemmen tellen mee, samen kunnen we ervoor zorgen dat we opnieuw tot Club van het Jaar worden uitgeroepen!

Condubouw