Pawel Rubin gehuldigd voor 150 wedstrijden in eerste elftal
dinsdag 23 april 2019

Afgelopen zaterdag werd na afloop van de thuiswedstrijd tegen RVVH alleskunner Pawel Rubin in het spreekwoordelijke (en ook letterlijke) zonnetje gezet. Pawel heeft sinds zijn komst naar S.V. Honselersdijk inmiddels al meer dan 150 wedstrijden in de hoofdmacht gespeeld. De twee absolute hoogtepunten in zijn carrière bij Honselersdijk zijn de promoties naar de tweede en eerste klasse, die Pawel op zijn gebruikelijke manier met het publiek vierde.

Voorzitter Erik Sosef heeft Pawel voor het aanwezige publiek toegesproken en bedankt voor zijn jarenlange inzet, waarna Pawel van teammanager Henk van Renesse een mooie bos bloemen in ontvangst mocht nemen. We hopen uiteraard nog vele mooie hoogtepunten met Pawel te mogen beleven!

Condubouw