Komende zaterdag Super Saturday: Nog betere zaterdag!
maandag 15 april 2019

Aanstaande zaterdag is het weer tijd voor de gezelligste derde helft van het Westland: Super Saturday. Het is tenslotte al meer dan een maand geleden, dus de tijd is rijp voor een nieuw, onvergetelijk feest bij S.V. Honselersdijk. Tijdens het Paasweekend wordt er na afloop van de thuiswedstrijd tegen RVVH wederom groots uitgepakt in de kantine. Want wat volgt er op Goede Vrijdag? Precies, een nog betere zaterdag!

DJ Announcement
Zoals het thema al doet vermoeden zal de kantine in z'n geheel omgetoverd worden tot een walhalla voor dorstige paashazen en dansende kippen. Vanaf 17:00 uur zal DJ Vipe opnieuw voor de muzikale omlijsting zorgen, wat eerder dit seizoen tijdens "Samba aan de Strijp" al tot een ongekende tropische gekte leidde in de Honselse kantine.

Vind & Win
Het paasweekend betekent paaseieren zoeken! Ook bij S.V. Honselersdijk zullen er zaterdag paaseieren verstopt zijn, en die leveren niet de minste prijzen op... Vind jij 1 van de gouden eieren die in de kantine zijn verstopt, dan win jij een kannetje bier of wijn! Zorg dus dat je op je hoede bent zaterdag...

Bodempje leggen
Heb je tijdens het feestgedruis trek in een lekkere hap of wil je alvast een stevige bodem leggen voor de avond die te wachten staat? Cafetaria Family Treffers is ook ditmaal aanwezig en staat voor jullie klaar om de honger te stillen met een smakelijke hap.

Minimumleeftijd & NIX18
Zoals altijd gelden ook komende zaterdag op de nog betere zaterdag de Super Saturday regels wat betreft de minimum- en alcoholleeftijd. De minimumleeftijd voor de nog betere zaterdag is 18 jaar, tenzij de minderjarige in het bezit is van een SVH-ledenpas. Daarnaast worden alcoholische dranken alleen geschonken aan meerderjarigen, aangezien bij ons in de kantine de NIX18-reglementen gelden!

Het belooft weer een Super Saturday voor in de boeken te worden, dus zorg ervoor dat je zaterdagmiddag om 17:00 topfit in de Honselse kantine aanwezig bent! We zien jullie zaterdag!

Prins Group