Scheidsrechters gezocht voor schoolvoetbal op woensdag 10 april
donderdag 4 april 2019

Op woensdag 10 april is het weer tijd voor het schoolvoetbaltoernooi op Sportpark de Strijphorst. Anders dan afgelopen jaar heeft de organisatie helaas (nog) niet genoeg scheidsrechters weten te vinden om alle wedstrijden te kunnen leiden. Vandaar dat we een oproep doen aan iedereen om zich aan te melden als scheidsrechter en de organisatie hiermee uit de brand te helpen.

Het schoolvoetbaltoernooi vindt van 13:00 tot 17:00 uur plaats, maar uiteraard is het ook mogelijk om een gedeelte van deze tijd aanwezig te zijn als vrijwilliger. Ben jij of ken jij iemand die op woensdag 10 april tijdens het schoolvoetbaltoernooi wedstrijden kan fluiten? Meld je dan nu aan met een mail naar secretaris@svhonselersdijk.nl.

Zoomin'