39 Supporters stappen vanmiddag in de supportersbus richting Zoutelande!
vrijdag 15 maart 2019

Morgen speelt het eerste elftal van S.V. Honselersdijk de uitwedstrijd bij VV De Meeuwen. Aangezien de club gevestigd is in het welbekende Zoutelande leek het de Honselse supporters, onder leiding van Ed Kooij, leuk om een supportersreis naar deze wedstrijd te organiseren. Vanmiddag zal de bus om ongeveer 14:30 uur vanaf de parkeerplaats van ons sportpark koers zetten richting Zeeland. Eenmaal aangekomen bij het 4 sterren Beach Hotel in Zoutelande gaan we inchecken en kunnen we een hapje & drankje doen bij de hoofdsponsor van onze vrienden van De Meeuwen, het prachtige Strandpaviljoen "de Branding", uiteraard wel op eigen kosten.

Zaterdag na het ontbijt kan iedereen z'n weg gaan en zien we elkaar rond 13.30 uur weer op het sportpark van de Meeuwen. Na afloop van de wedstrijd bouwen we samen met de spelers en begeleidingsgroep nog een klein feestje in de kantine en stappen om 19.00 uur weer in de bus richting het prachtige Honselersdijk. We verwachten rond 21.00 uur weer op de voetbal te zijn met hopelijk 3 punten en een onvergetelijke ervaring rijker.

Huidige deelnemers
Ed Kooij, Jeroen Kooij, Moek vd Meer, Steef vd Meer, Dennis Witteveen, Kevin Koelewijn, Maikel Middelburg, Rob Thoen, Mike Thoen, Marcel Noordam, Marcel v Dijk, Patrick v Schie, Mitchell Vlielander, Richard Zwinkels, Ron Vis, Trudie v Giesen, Pierre v Giesen, Jan De Brabander, Irene De Brabander, Jesse Groeneboom, Sem vd Knaap, Lars Middelburg, Alex Voskuil, Peter Janssen, Robin v Dijk, Ab v Dijk, Peter vd Valk, Wim Riepe, Monique Riepe, Emiel vd. Voort, Hans van der Vlis, Patrick van Gils, Thom Persoon, Richard Gardien, Marco Gardien, Julias Ton, Richard van Elswijk, Harrie van Paassen, Wilco Zuiderwijk.

Van der Meer verzekeringen