Voorbeschouwing: SHO - S.V. Honselersdijk
vrijdag 1 februari 2019

Morgenmiddag lijkt het er dan toch eindelijk van te komen: het eerste elftal mag de competitie hervatten na een lange winterstop. Er staat een uitwedstrijd tegen SHO op het programma, dus de oranjehemden kunnen de borst natmaken voor het treffen van morgen!

Twee weken geleden leek de formatie van trainer Piet Boon op bezoek te gaan bij Deltasport voor de hervatting van de competitie, ware het niet dat de wedstrijd zaterdagochtend vanwege noodweer werd afgelast. Vervolgens werd de thuiswedstrijd op Super Saturday van vorige week tegen vv Rijsoord door de Honselse neuzen geboord door een wellicht iets te voorbarige KNVB. Gelukkig kon na de algehele afkeuring van de KNVB nog een oefenwedstrijd tegen Kethel Spaland geregeld worden, die met 1-0 werd gewonnen door een doelpunt van Luke Groeneboom.

Na de verlengde winterstop is het morgen eindelijk weer tijd om in de eerste klasse B aan te treden. De oranjehemden mogen in Oud-Beijerland op bezoek bij SHO, de ploeg die op de tweede plek van de ranglijst bivakkeert. De Honselersdijkers hebben geen goede herinneringen overgehouden aan de heenwedstrijd tegen de tegenstander van morgen. In de eerste competitiehelft, op zaterdag 17 november, was het namelijk SHO dat op Sportpark de Strijphorst door een 0-3 overwinning de eerste periodetitel van dit seizoen binnen wist te slepen. Reeds verzekerd van de nacompetitie voetbalt SHO vrijuit in de eerste klasse. Momenteel is de ploeg uit Oud-Beijerland 4 duels op rij ongeslagen.

Aan S.V. Honselersdijk morgen de taak om een einde te maken aan de ongeslagen reeks van SHO. Er zal om 14:30 uur voor de aftrap worden gefloten door de scheidsrechter met een veelbelovende achternaam: C. Post. We zien alle Honselse supporters morgen graag weer langs de lijn terug om de oranjehemden aan de overwinning te helpen. Tot morgen!

Adres SHO
Sportpark Kikkershoek