S.V. Honselersdijk verkozen tot Sportploeg van het Jaar 2018
vrijdag 1 februari 2019

Gisterenavond was de uitreiking van de “Sportploeg van het Jaar 2018” georganiseerd door de gemeente Westland in een uitverkochte “De Naald”. Tijdens het gala van de Westlandse Sportprijzen werd het elftal uiteindelijk ook daadwerkelijk verkozen tot Sportploeg van het Jaar 2018!

Onze selectie was genomineerd naar aanleiding van de promotie naar de 1e klasse. Met name de prestaties vanaf januari 2018 tot en met juni 2018 was de jury niet onopgemerkt gebleven. Met als slotakkoord de finale tegen Sparta av. Met deze 6-1 overwinning heeft het team geschiedenis geschreven. Voor het eerst in de historie speelt S.V.Honselersdijk in de 1e klasse! Dit is een goed stel hoor…. Is een veel gehoorde kreet. Het zijn mooie voetballers die hard werken en het hart op de goede plek hebben.

Met deze prijs krijgen wij binnen het Westland, als vereniging, de erkenning en de bevestiging dat we met z’n allen op de goede weg zijn. Het is een geweldige team prestatie, maar dat kan alleen als de hele vereniging er aan mee werkt. Dus vanuit mijn positie wil ik alle vrijwilligers die zich voor onze club inzetten, bestuursleden, TC en alle leden feliciteren met deze prijs. Want alles wat we doen, doen we samen!

Een trotse voorzitter.
Erik Sosef