Nominatie voor Sportploeg van het Jaar 2018 in beeld op WOS TV
dinsdag 29 januari 2019

Twee weken geleden mochten we vol trots bekend maken dat het eerste elftal van S.V. Honselersdijk bij de Westlandse Sportprijzen is genomineerd in de categorie Beste Sportploeg van het Jaar 2018. Afgelopen weekend was de nominatie van S.V. Honselersdijk terug te zien in de uitzending op WOS TV.

In de uitzending, die via deze link te bekijken is, is vanaf minuut 9:00 te zien hoe aanvoerder van het eerste elftal Marcel Bruggeling de nominatie in ontvangst neemt en alle aanwezigen vertelt over de unieke prestatie die de ploeg van trainer Piet Boon in 2018 heeft geleverd. Er is door dit team clubgeschiedenis geschreven door promotie naar de eerste klasse af te dwingen, iets wat niet onopgemerkt is gebleven in de regio.

Hopelijk wordt komende donderdagavond het harde werken van het eerste elftal beloond tijdens het gala van de Westlandse Sportprijzen. Uiteraard zal de selectie van S.V. Honselersdijk het gala in WestlandTheater De Naald bijwonen, om vervolgens hopelijk met de prijs terug naar Honselersdijk te keren. De uitslag zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt op onze website en social media kanalen!

Sosef & v/d Knaap