Nieuw sponsorcontract voor 5 jaar met hoofdsponsor Prins Group ondertekend
maandag 28 januari 2019

Afgelopen donderdag heeft hoofdsponsor Prins Group een nieuw sponsorcontract ondertekend voor de komende 5 jaar. Uiteraard zijn we als S.V. Honselersdijk zijnde meer dan trots op de verlenging van het sponsorcontract met het bedrijf van eigenaar Geert van Veen.

In de afgelopen jaren hebben we met de Prins Group als hoofdsponsor al vele hoogtepunten mogen beleven. Absoluut hoogtepunt hierbij was natuurlijk de promotie van het eerste elftal naar de eerste klasse. Hiermee werd niet alleen clubgeschiedenis geschreven, ook liet het door de Prins Group verzorgde feest na afloop met onder meer Gerard Joling onuitwisbare herinneringen achter bij alle Honselersdijkers.

De club is meer dan tevreden met het nieuwe sponsorcontract met de Prins Group en kijkt uit naar een succesvolle voortzetting van de huidige samenwerking!

Van der Meer verzekeringen