Komende zaterdag 26 januari: Super Saturday
maandag 21 januari 2019

Komende zaterdag, 26 januari, mogen de mannen van de selectie weer voor de eerste keer dit jaar aftrappen op de eigen groene mat. Dit kan natuurlijk niet zonder enige aandacht voorbij gaan. Terwijl de spelers zich voorbereiden op de eerste wedstrijd van de competitie, wordt er achter de schermen al hard gewerkt aan de eerste Super Saturday van 2019!

Waar normaal gesproken de toppers Maurik, Stefan, Ricardo, Roel, Arjen en Floris de krachten bundelen om een unieke 3e helft neer te zetten, is de organisatie voor deze keer toevertrouwd aan Hok Dûh Amazone. Met maar liefst elf man sterk is de basisopstelling gevormd om ook deze editie weer uniek te maken.

Wat u kunt verwachten? Een heuse Amazone Party! Dit gemengd met een boel Honselse gezelligheid, tropische verassingen, een aangeklede kantine en de muziek die u gewend bent, is dit uiteraard weer de moeite waard om na een bezoek aan de wedstrijd, de kantine in te duiken en een deel uit te maken van de altijd gezellige derde helft.

Een gemotiveerd team van Family Treffers zal voor u klaar staan om de juiste bodem te leggen.

Wij hopen jullie allen aanstaande zaterdag te zien op Sportpark De Strijphorst. Aanvang van de wedstrijd: 14:30 uur.

Sosef & v/d Knaap