De Oranjeclub van 100 van S.V. Honselersdijk: word nu lid!
vrijdag 11 januari 2019

Op de nieuwjaarsreceptie is door voorzitter Erik Sosef gisteravond de Oranjeclub van 100 van S.V. Honselersdijk gepresenteerd. Deze nieuwe Oranjeclub van 100 is in het leven geroepen om belangrijke aspecten binnen de vereniging meer aandacht te kunnen geven. Het is vanaf vandaag mogelijk om lid te worden van de Oranjeclub van 100, onderstaand is meer informatie te vinden over het lidmaatschap bij de club.

Het doel van de Oranjeclub van 100 is om financiële middelen bij elkaar te brengen om extra faciliteiten voor de vereniging te kunnen realiseren. De aandacht van de Oranjeclub van 100 is vooral gericht op de jeugd- en G-afdeling, de niet-selectieteams en alle vrijwilligers die actief zijn voor deze mooie club.

Kosten van lidmaatschap
Voor € 100 per jaar wordt men lid van de Oranjeclub van 100. Het clubjaar loopt van 1 januari t/m 31 december. Voor de nieuwe Oranjeclub van 100 zal een apart bestuur opgericht worden met daarin leden van deze club. Dit bestuur zal samen met alle leden beslissen over welke investeringen er gedaan zullen worden. Meer informatie hierover volgt later op de website.

Lid worden
Je kunt vanaf vandaag lid worden van de Oranjeclub van 100! Meld je aan door een mail te sturen naar oranjeclubvan100@svhonselersdijk.nl, met daarin je (bedrijfs)naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres waarmee de inschrijving voltooid kan worden.

Van der Meer verzekeringen