Nieuwe hoofdtrainer voor eerste elftal S.V. Honselersdijk: André Lourens
zaterdag 29 december 2018

Vanaf komend seizoen zal het eerste elftal van S.V. Honselersdijk onder leiding staan van een nieuwe hoofdtrainer: André Lourens. De voormalig trainer van onder meer Forum Sport en Voorschoten'97 volgt hiermee de huidige trainer Piet Boon op, die door de regelgeving van de KNVB gedwongen afscheid neemt van S.V. Honselersdijk.

Afgelopen periode stond bij S.V. Honselersdijk in het teken van de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer. Bij de vele gesprekken die achter de schermen zijn gevoerd, viel direct op dat er bij André vanaf moment één een wederzijdse klik was. Onder meer op het gebied van speelwijze, ontwikkeling van (jeugd)spelers en het clubgevoel past André perfect in het gewenste plaatje van de club.

Met de komst van André Lourens haalt S.V. Honselersdijk opnieuw een heuse clubman binnen als hoofdtrainer van de selectie. André is vanaf het jaar 2000 ruim 15 jaar actief geweest als hoofdtrainer en Technisch Coördinator van Forum Sport, waarna hij vanaf het seizoen 2016/2017 het eerste elftal van Voorschoten'97 onder zijn hoede nam.

Uiteraard kijken we bij S.V. Honselersdijk uit naar de samenwerking met André Lourens, waarin hopelijk mooie sportieve hoogtepunten met elkaar bereikt kunnen worden.

Sosef & v/d Knaap