Vanavond trekking van 100% Voetbal Online Superronde van Kerstrad 2018
woensdag 19 december 2018

Vanavond is het eindelijk zover: de trekking van de 100% Voetbal Online Superronde van het Kerstrad 2018. Komende zaterdag is het de grote dag waar menig Honselersdijker al maanden naar uitkijkt. Echter kan er zaterdag tijdens het Kerstrad niet goed gepresteerd worden zonder een goede warming-up.

De opwarmer voor komende zaterdag zal vanavond om 20:00 uur plaatsvinden. Vanaf 20:00 uur wordt namelijk op onze Facebook-pagina live de trekking gedaan voor de 100% Voetbal Online Superronde, waarvoor enkele weken geleden alle loten binnen 3 dagen (!) uitverkocht waren!

Tijdens de loterij worden de volgende prijzen verloot, aangeboden door 100% Voetbal Wateringen:
1e prijs - 2 kaarten voor een Eredivisiewedstrijd
2e prijs - Voetbalshirt naar keuze
3e prijs - Sporttas
4e prijs - Adidas sportshirt
5e prijs - Scheenbeschermers
6e prijs - Adidas voetbal

Zorg ervoor dat je om 20:00 uur stipt achter je laptop, tablet of mobiele telefoon zit om de online trekking te bekijken en vergeet niet om te juichen indien je 1 van de 6 gelukkige winnaars bent geworden! Tot vanavond op Facebook!

Zoomin'