Supportersreis naar Zoutelande: meld je nu aan!
vrijdag 14 december 2018

Dat de promotie van het eerste elftal naar de 1e klasse wat heeft losgemaakt is ondertussen wel meer dan duidelijk geworden. Er was op de dag zelf grote vreugde, met een feest inclusief Gerard Joling tot gevolg. Lof en bewondering voor het vertoonde voetbal vielen ons na afloop ten deel. Terecht, want we mochten ons op gaan maken voor ons debuut in de 1e klasse. Een competitie met een hoop nieuwe/onbekende tegenstanders: een droom voor de supporters kwam uit.

Onder de supporters van S.V. Honselersdijk heerst namelijk al jaren het verlangen om een uitje te organiseren indien de eerste klasse zou worden bereikt. Bijvoorbeeld tegen Volendam, dat zou toch mooi zijn, tegen het andere oranje?! Helaas bleek Volendam ook gepromoveerd te zijn, waardoor we op zoek gingen naar een nieuw uitje.

Op 16 maart mogen de mannen van trainer Piet Boon het opnemen in de uitwedstrijd tegen De Meeuwen, in het Zeeuwse Zoutelande. Een heel leuk kustplaatsje, met ook nog eens een leuke vereniging zo is in de heenwedstrijd op ons sportpark gebleken. Kortom: genoeg ingrediënten om wat te organiseren!

Het volgende is uit de hoge hoed gekomen: we gaan vrijdag 15 maart met de Party Bus richting Zoutelande. Vertrek zal rond 14:30 uur vanaf de parkeerplaats van ons sportpark plaatsvinden, hopelijk net voor de weekend files. We zorgen dat er een drankje aan boord is en onder het genot van een leuk muziekje zullen we het zeker weten vol te houden tot aan Zoutelande. Voor het vervolg hebben we exclusief voor S.V. Honselersdijk 4 sterren Beach Hotel in Zoutelande geboekt, uiteraard met een heerlijk ontbijtje op zaterdag.

Na aankomst bij het hotel, gaan we inchecken en kunnen we een hapje & drankje doen bij de hoofdsponsor van onze vrienden van De Meeuwen, het prachtige Strandpaviljoen "de Branding", uiteraard wel op eigen kosten.

Zaterdag na het ontbijt kan iedereen z'n weg gaan en zien we elkaar rond 13.30 uur weer op het sportpark van de Meeuwen. Na afloop van de wedstrijd bouwen we nog een klein feestje in de kantine en stappen om 19.00 uur weer in de bus richting het prachtige Honselersdijk. We verwachten rond 21.00 uur weer op de voetbal te zijn met hopelijk 3 punten en een onvergetelijke ervaring rijker.

Kort samengevat:
Kosten: €80,00 per persoon
Wat Krijg je daarvoor?
- Bursreis retour Honselersdijk - Zoutelande
- Hotelovernachting in een 4 sterren hotel inclusief ontbijt
- Buikpijn van het lachen en een onvergetelijke reis met onze mooie club

Hoe kan ik me aanmelden?
Stuur een mail naar beheer@svhonselersdijk.nl, vermeld in de mail onderstaande gegevens:
Naam, adres en telefoonnummer.

Hoe kan ik de betaling voldoen?
Maak € 80,00 over op rekening NL06RABO0135385563 t.a.v. SV Honselersdijk o.v.v. weekend Zoutelande en je naam.
Als de betaling binnen is krijg je een bevestiging en is de aanmelding officieel.

Probeer snel te reageren want OP=OP en de belangstelling is heel groot!

De inschrijving is geopend tot en met donderdag 28 februari.

Namens de supporters,
Ed Kooij