Voorbeschouwing: S.V. Heinenoord - S.V. Honselersdijk
zaterdag 8 december 2018

Vanmiddag wordt er in Heinenoord om 14:30 uur afgetrapt voor de wedstrijd tussen de eerste elftallen van S.V. Heinenoord en S.V. Honselersdijk. Het duel is van groot belang, gezien de kleine onderlinge verschillen op de ranglijst.

Vorige week
Vorige week deed de formatie van trainer Piet Boon zeer goede zaken door de uitwedstrijd bij RVVH met 1-2 te winnen. Na 45 minuten voetbal leek een overwinning er niet in te zitten, echter bogen de oranjehemden in de tweede helft de 1-0 achterstand om in een overwinning door doelpunten van Nigel Hendriks en Luke Groeneboom. Door de driepunter blijft S.V. Honselersdijk zich tijdens het debuutjaar in de eerste klasse goed handhaven in de middenmoot van de competitie.

S.V. Heinenoord
Vandaag staat de wedstrijd tegen S.V. Heinenoord op het programma, een tegenstander die de Honselse formatie in het verleden pas 1 keer tegen kwam. In het seizoen 1999/2000 werd er op Sportpark de Strijphorst een oefenwedstrijd afgewerkt tussen de beide clubs, wat resulteerde in een 2-1 overwinning voor S.V. Honselersdijk met onder meer huidige keeperstrainer Janko Koole op goal.

S.V. Heinenoord liep vorige week tegen een 5-2 nederlaag aan op bezoek bij vv Brielle, na een 1-2 voorsprong bij rust. Door de nederlaag in Brielle is Heinenoord met 9 punten uit 10 duels terug te vinden op de twaalfde plek op de ranglijst. Voor de ploeg uit Heinenoord zal het vandaag aanhaken of afhaken zijn bij de middenmoot, aangezien het 5 punten achter S.V. Honselersdijk staat, dat daarmee een gedeelde 6e plaats bezet.

Het treffen van vandaag staat onder leiding van scheidsrechter T. Gommans. Uiteraard hopen we, net als elke week, het Honselse publiek weer langs de lijn te zien om de oranjehemden naar een overwinning te helpen! Tot vanmiddag!

Adres S.V. Heinenoord
Sportpark Tienvoet