S.V. Honselersdijk zoekt nieuwe hoofdtrainer voor seizoen 2019/2020
dinsdag 4 december 2018

S.V. Honselersdijk is een voetbalvereniging met bijna 900 leden, waarvan ca. 300 leden als vrijwilliger actief is. Op dit moment komt het 1e elftal uit in de 1e klasse zaterdag in district West 2 en het 2e elftal in de reserve 1e klasse. Voor seizoen 2019-2020 zijn we op zoek naar een hoofdtrainer voor onze talentvolle A-selectie, die voornamelijk uit zelf opgeleide spelers bestaat.

Functie eisen:
• In bezit te zijn van TC 1 (UEFA A).
• Het verzorgen van de trainingen op dinsdag en donderdag van onze A-selectie en het verzorgen van de coaching bij wedstrijden van ons 1e elftal.
• Oog hebben voor doorstroming van jeugdspelers naar de A-selectie en oog hebben voor het verenigingsbelang.
• Een duidelijke voetbaltechnische visie vanuit dominant en aanvallend voetbal.
• Onderschrijft de uitgangspunten van SV Honselersdijk wat betreft voetbal, voetbalopleiding en gedrag.
• Goede communicatie en samenwerking met de trainers, de elftalbegeleiding en verzorging van de A -selectie, B-selectie en JO19-selectie.
• Draagt bij aan een goede samenwerking met de Technische Commissie en het bestuur.

Wij bieden:
• Een passende vergoeding.
• Uitstekende faciliteiten op een multifunctioneel sportcomplex.
• Een zeer sfeervolle dorpsclub waar plezier en prestaties samengaan.

Gelieve je motivatie met curriculum vitae versturen naar onderstaand email adres vóór maandag 17 december 2019.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het TC-lid Senioren selectie, Jan van Marrewijk.

Mobiel: 06-43359089
Email: tc-selectie@svhonselersdijk.nl