Koop nu loten voor de 100% Voetbal Online Superronde!
zaterdag 1 december 2018

Zoals gisteren al werd aangekondigd kent het Kerstrad dit jaar niet alleen rondes op zaterdag 22 december zelf, maar ook een online superronde in de week voor het Kerstrad. De trekking voor deze ronde zal plaatsvinden op woensdagavond 19 december om 20:00 uur. Vanaf vandaag is het mogelijk om online loten te kopen voor de 100% Voetbal Online Superronde! Lees hieronder hoe het allemaal precies werkt bij de online superronde.

Welke prijzen kun je winnen bij de 100% Voetbal Online Superronde?
De hoofdsponsor van de online superronde is 100% Voetbal uit Wateringen en dit bedrijf heeft de volgende prijzen beschikbaar gesteld:
1e prijs - 2 kaarten voor een Eredivisiewedstrijd
2e prijs - Voetbalshirt naar keuze
3e prijs - Sporttas
4e prijs - Adidas sportshirt
5e prijs - Scheenbeschermers
6e prijs - Adidas voetbal

Wat kost een lot in de online superronde?
Een lot is te koop voor €5 per stuk. Hier zit wel een maximum van 4 loten per persoon aan, om de loterij toegankelijk te houden voor alle leden van S.V. Honselersdijk.

Hoe kun je een lot kopen?
Je kunt een lot kopen middels een formulier op de volgende pagina: KOOP HIER LOTEN. Vul dit formulier in met je gegevens en ontvang binnen een paar dagen een e-mail met betaalgegevens om de bestelde loten af te rekenen. De lotnummers worden willekeurig toegekend en zullen na de betaling van de loten per mail toegestuurd worden. Let wel op: OP = OP, dus wees er snel bij om mee te doen aan de 100% Voetbal Online Superronde!

Waar is de trekking op woensdag 19 december te volgen?
Bij de trekking zal er een livestream opgezet worden op het Facebook-account van S.V. Honselersdijk. Via deze livestream is de trekking, uiteraard met het traditionele Kerstrad, te volgen en worden direct ook de winnaars bekend gemaakt.

Nogmaals: zorg dat je op tijd de loten bestelt, zodat je verzekerd bent van deelname aan de online superronde voor het Kerstrad 2018. OP = OP!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek