Ruim €2.000 voor S.V. Honselersdijk bij Rabobank Clubkas Campagne
dinsdag 20 november 2018

Afgelopen periode was het mogelijk om voor de Rabobank Clubkas Campagne op S.V. Honselersdijk te stemmen. Dit is door iedereen met een oranje Honselersdijk-hart ook flink gedaan, zo bleek gisteravond tijdens de uitreiking van de cheques in Westland Theater de Naald. Hierbij werd namelijk een cheque van €2.016 euro overhandigd aan Erik Sosef en Ab van Dijk, die namens de club aanwezig waren.

We willen namens de club iedereen bedanken die een stem heeft uitgebracht op S.V. Honselersdijk. Door de grote steun is het mooie bedrag van vorig jaar (€1.200) bijna verdubbeld tot boven de €2.000, wat natuurlijk op zich al een hele prestatie is om dit voor elkaar te krijgen. Het hoge bedrag is een mooie blijk van waardering, wat niet alleen voor een blije penningmeester zorgt, maar ook de rest van de club tevreden stemt!

Sosef & v/d Knaap