A.s. zaterdag Super Saturday op Sportpark De Strijphorst: Samba aan de Strijp
maandag 19 november 2018

Zaterdag neemt ons eerste elftal het op Sportpark De Strijphorst op tegen een oude bekende. De oranjehemden mogen als gastheer namelijk vv Brielle ontvangen in de eerste klasse, een vereniging welke een aantal jaar geleden nog een maatje te groot bleek in de promotiewedstrijden naar de tweede klasse. Inmiddels zijn beide verenigingen opgeklommen tot de eerste klassen en worden de degens wederom gekruist. De memorabele promotiewedstrijden uit het verleden waren reden genoeg om deze zaterdag te bombarderen tot ‘Super Saturday’.

Nadat eenieder van 14:30 tot ongeveer 16:15 heeft kunnen genieten van een hopelijk hoogstaande pot voetbal, zal de kantine worden gehuld in Braziliaanse sferen. Het thema dat dit keer is meegegeven aan de Super Saturday is namelijk ‘Samba aan de Strijp’. Het Honselse publiek is uiteraard al gewend aan samba op de voetbalvelden aan de Strijp, maar ditmaal vormt ook de kantine het decor voor een heerlijk middag samba. DJ Vipe zal het feestgedruis begeleiden met een groot aantal muzikale hoogstandjes.

Naast de tropische muziek zal er een heuse cocktailbar aanwezig zijn, waar de nodige exotische cocktails kunnen worden besteld. Uiteraard worden ook de liefhebbers van het gebruikelijke assortiment niet teleurgesteld. Verder zal Family Treffers aanwezig zijn om te voorzien in de grote vraag naar snacks en overig genot voor de inwendige mens. Kortom, we kunnen ons weer opmaken voor een heerlijk middagje op Sportpark De Strijphorst, tot zaterdag!

Van der Meer verzekeringen