Voorbeschouwing: S.V. Honselersdijk - SHO
vrijdag 16 november 2018

Vorige week wist het eerste elftal van S.V. Honselersdijk zich ternauwernood te plaatsen voor de volgende ronde van de districtsbeker. In de uitwedstrijd bij Hazerswoudse Boys leek er met een 0-2 voorsprong bij rust aanvankelijk niets aan de hand. Totdat er na 90 minuten een 3-3 stand op het scorebord stond en er penalty's genomen moesten worden om een beslissing te creƫren. Gelukkig bleef de Honselse formatie foutloos (3-5) en werd de volgende ronde van de beker alsnog bereikt.

Komende zaterdag wordt de competitie hervat in een thuiswedstrijd tegen koploper SHO. Hoewel SHO koploper van de eerste klasse B is, kan dit na de wedstrijd van zaterdag weer compleet anders zijn. De verschillen zijn zo klein, dat S.V. Honselersdijk op een tiende plaats terug te vinden is met maar 4 punten minder dan de koploper en tegenstander van komende zaterdag. In het verleden hebben beide teams nog nooit tegen elkaar gespeeld, wat het samen met de kleine onderlinge verschillen een spannende pot zal maken op Sportpark de Strijphorst.

De wedstrijd zal om 14:30 uur afgetrapt worden door de Pupil van de Week, waarna het spektakel tussen S.V. Honselersdijk en SHO kan losbarsten. De wedstrijdbal wordt deze week gesponsord door Van der Mark Ketelonderhoud BV. We wensen iedereen een fijne wedstrijd toe, tot zaterdag!

Zoomin'