Voorbeschouwing: vv Rijsoord - S.V. Honselersdijk
zaterdag 3 november 2018

Het is weer zaterdag, dat betekent dat het balletje op veel voetbalvelden weer gaat rollen. Het eerste elftal zal vandaag proberen de overwinning van vorige week een goed vervolg te geven. Vorige week werd er op Sportpark de Strijphorst namelijk met 4-1 gewonnen van vv De Meeuwen door doelpunten van Brian Valstar, Youri Riepe, Joey Valstar en Tom van Veen. Vandaag mag het elftal van trainer Piet Boon het opnemen in en tegen Rijsoord.

In de uitwedstrijd krijgt S.V. Honselersdijk met vv Rijsoord een onbekende tegenstander tegenover zich. De formatie uit Rijsoord degradeerde vorig seizoen net als competitiegenoot RVVH uit de hoofdklasse. Beide ploegen speelden in de historie nog nooit een wedstrijd tegen elkaar, maar ontlopen elkaar tot nu toe nog weinig op de ranglijst in de eerste klasse B. Het verschil tussen beide teams is slechts twee punten in het voordeel van S.V. Honselersdijk, wat betekent dat zowel Rijsoord als S.V. Honselersdijk vandaag bij winst hele goede zaken kan doen op de ranglijst.

Kortom, er staat vandaag weer een spannende pot op het programma. Er zal vandaag zoals gebruikelijk afgetrapt worden om 14:30 uur. Uiteraard zien we alle trouwe S.V. Honselersdijk supporters ook vanmiddag weer graag terug langs de lijn. Tot vanmiddag!

Adres vv Rijsoord
Sportpark Rijsoord