Nieuw lid voor DCVH: MACB Consultancy
dinsdag 16 oktober 2018

Sinds enkele weken is De Club Van Honsel weer een lid rijker. MACB Consultancy heeft zich namelijk bij de businessclub van S.V. Honselersdijk aangesloten. In een kort interview stelt Marcel Bruggeling, tevens speler en aanvoerder van het eerste elftal van S.V. Honselersdijk, zijn bedrijf graag aan iedereen voor.

Wat doet MACB Consultancy precies?
"Naast een fulltime baan voer ik voornamelijk controlling werkzaamheden uit voor een aardwarmte project in Maasland. Denk hierbij aan begeleiding geven bij het voeren van de administratie en de inrichting. Daarnaast houdt MACB Consultancy zich bezig met het het ontwikkelen, opstellen en rapporteren van verschillende (financiële) managementrapportages."

Hoe kan men contact opnemen met MACB Consultancy?
"Uiteraard kunnen mensen direct contact opnemen met mij via de mail (macbconsultancy@gmail.com) of via mijn LinkedIn-profiel."

Wat is de aanleiding tot het lidmaatschap bij DCVH geweest?
"Naast dat ik ambitieus ben op privé en zakelijk gebied, ben ik dit ook met voetbal. Dit is een persoonlijke ambitie welke hand in hand gaat met S.V. Honselersdijk, namelijk:

Met onze club op een zo'n hoog mogelijk niveau spelen met zoveel mogelijk eigen jongens!

Ik ben ervan overtuigd dat we hiermee nog meer successen gaan beleven, zoals de afgelopen 3 jaar waarin ons vlaggenschip tweemaal promoveerden. De weg hiernaartoe en de uiteindelijke promoties zelf hebben voor momenten gezorgd waarvoor een vereniging bedoeld is, mensen verenigen. Ik heb ook de indruk dat het steeds meer is gaan leven onder de mensen. Als ik kijk hoe onze vereniging bruist bijvoorbeeld tijdens de afgelopen derby tegen Westlandia, vult dat mijn oranje hart met trots.
De rol van DCVH is hierin belangrijk en wordt wat mij betreft alleen nog maar belangrijker. Naast dat ik mijn steentje probeer bij te dragen op het veld, wil ik dit ook graag doen als lid van DCVH."

Uiteraard heten we MACB Consultancy van harte welkom bij De Club Van Honsel en hopen we een mooie, succesvolle periode samen tegemoet te gaan!

Prins Group