Stem op S.V. Honselersdijk met de Rabobank Clubkas Campagne
vrijdag 5 oktober 2018

Dit jaar doet S.V. Honselersdijk opnieuw mee met de Rabobank Clubkas Campagne, waar vorig jaar een bedrag van €1.300 mee werd opgehaald voor de club. Ook dit jaar willen we alle mensen met een oranje Honselersdijk hart vragen om te stemmen op S.V. Honselersdijk, zodat we met z'n allen een bijdrage kunnen leveren aan onze mooie club. Lees hieronder hoe je kunt stemmen op S.V. Honselersdijk.

Wat houdt de Rabobank Clubkas Campagne in?
Met de Rabobank Clubkas Campagne kunnen verenigingen en stichtingen in het Westland een donatie voor de clubkas verdienen. Leden van de Rabobank bepalen door middel van stemmen hoe hoog dit bedrag is. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe hoger het bedrag. Dit jaar stelt Rabobank Westland een bedrag van maar liefst € 200.000,- beschikbaar. Het is dus zeker het stemmen waard om een mooi bedrag voor de club S.V. Honselersdijk binnen te halen!

Hoe kan ik stemmen?
Ga naar de website van de Rabobank Clubkas Campagne en voer daar je persoonlijke code in die je middels een brief of e-mail hebt ontvangen van de Rabobank. Vervolgens kan je onder het tabblad 'Stemmen' de club S.V. Honselersdijk opzoeken en je stem uitbrengen op onze vereniging. Wil je naast het stemmen nog wat extra's doen? Vraag dan al je vrienden, familie en kennissen om ook op S.V. Honselersdijk te stemmen en deel dit bericht zo vaak mogelijk!

We hopen met z'n allen bij de Rabobank Clubkas Campagne een mooi bedrag te kunnen 'scoren', een bedrag wat we als club zijnde op een leuke manier kunnen investeren in de club.

Sosef & v/d Knaap