Sportpark ligt er goed bij door inzet van topvrijwilligers
vrijdag 28 september 2018

Het officiële voetbalseizoen 2018-2019 is weer van start gegaan en morgen speelt o.a. ons 1e elftal voor de competitie thuis tegen onze naaste buren Westlandia. Onze club beschikt al jaren over een superteam van vrijwilligers die week in week uit ervoor zorgen dat de gehele accommodatie er altijd opgeruimd en verzorgd uit ziet. En naast de renovatie van de kleedkamers is er ook in en rondom het gebouw behoorlijk veel werk verzet door het vrijwilligersteam en ziet alles er gewoon super dik uit met dank aan deze groep. Deze groep vrijwilligers, waarvan de gemiddelde leeftijd soms ver boven de 60 jaar uitkomt, verdienen het dan ook vandaag in de 'spotlights' te staan.

Het is net als bij een voetbalteam: er komen vrijwilligers bij, maar er zijn ook wel eens die tijdelijk niet inzetbaar zijn, hoe jammer dat ook is voor de vrijwilliger en de club. Helaas zit van het vrijwilligers team onze vast kantine-opener op donderdagavond Dirk Noordam wegens ziekte thuis. Dit is voor Dirk en zeker ook voor de vaste donderdagavond bezoekers een groot gemis en laten we hopen dat Dirk zijn werkzaamheden binnenkort weer kan hervatten. Het afgelopen seizoen zijn er twee nieuwe vaste vrijwilligers in het vrijwilligersteam bijgekomen: Ed Westdijk, Leo Prins en begin van dit seizoen heeft Rob Thoen het krijtwerk overgenomen na 15 jaar krijten van Jan Bouwman. Ook Jan zit momenteel thuis in de lappenmand, maar met een beetje mazzel is hij eind van dit jaar weer inzetbaar voor zijn vrijwilligersklussen.

Wil je als lid of bezoeker onze topvrijwilligers bedanken? Dat kan maar op één juiste manier: door zuinig en netjes met alle eigendommen op ons sportpark om te gaan. Op die manier gaan we er met heel de club een schitterend seizoen van maken! Op de foto's zijn de bovenstaand genoemde topvrijwilligers te zien.

Directeur bedrijfsvoering,
Ab van Dijk