Nog plek voor 7 teams bij PubQuiz van vrijdag 5 oktober
woensdag 12 september 2018

Er zijn momenteel nog 7 plekken vrij voor de PubQuiz die op vrijdag 5 oktober voor de tweede keer plaats zal vinden in de kantine van S.V. Honselersdijk. Lees hieronder hoe je een team aan kunt melden. Zorg dat je er snel bij bent, want VOL = VOL!!

Op 5 oktober gaan teams van maximaal 6 personen van 18 jaar en ouder met elkaar de strijd aan om de felbegeerde winst. Onder leiding van de Quiz Brothers wordt deze spannende strijd om 20:30 uur afgetrapt. Tussendoor is er plaats voor een veelbelovende onderbreking: een zanger, waarvan de naam nog geheim gehouden zal worden, zal voor een muzikale onderbreking zorgen.

Deelname aan de Pubquiz kost €30 per ingeschreven team, uiteraard is het mogelijk om met je elftal, leiders- en/of vrijwilligersclub meerdere teams af te vaardigen. Inschrijven kan via beheer@svhonselersdijk.nl of neem contact op met Ab van Dijk (06-52022350). Na inschrijving ontvang je een mail van Ab met een bevestiging en het rekeningnummer waar je het bedrag, onder vermelding van je teamnaam (!!), naar over kunt maken.

jem-id