Loterij voor renovatie kleedkamers groot succes bij S.V. Honselersdijk
zondag 2 september 2018

Afgelopen weken was er maar één vraag die overal te horen was op Sportpark de Strijphorst: Welke gelukkige zou er vandoor gaan met de hoofdprijs van de loterij? Gistermiddag werden er tijdens de officiële trekking van de loterij naast de Suzuki Swift nog 9 andere prachtige prijzen toegekend aan de winnaars van de loterij.

Omstreeks 17:00 uur werd de officiële aangelegenheid onder mooie omstandigheden vanaf het balkon afgetrapt met een korte toespraak van penningmeester Pieter van Berkel namens de loterijcommissie. Vervolgens werd door voorzitter Erik Sosef en Wethouder Varekamp het belang van de renovatie van de kleedkamers en de loterij hiervoor nogmaals onderstreept.

Vervolgens was het aan notaris Frans Remmerswaal de beurt om de trekking volgens de officiële reglementen uit te voeren. Na een korte uitleg aan het aanwezige publiek werden de prijzen met de trekking toegekend aan 10 lotnummers van de in totaal 2500 loten. De gelukkige winnaars van de prijzen werden op het hoofdveld door de voorzitter en de loterijcommissie gehuldigd met de gewonnen prijzen.

De hoofdprijs, een felbegeerde witte Suzuki Swift, werd gewonnen door Anneclaire de Jonge met het winnende lotnummer 387. Helaas was Anneclaire niet aanwezig, maar na een kort telefoongesprek kwam ze direct naar de club toe om de sleutels van de auto in ontvangst te nemen van Autobedrijf Suzuki Kees Balvert. In het overzicht van de officiële uitslag is terug te lezen wie de overige prijzen in ontvangst mochten nemen.

Na afloop van de loterij ging het feest op Sportpark de Strijphorst nog enkele uren door met de muziek van DJ Rob van Veen en de nummers van zanger Xander Damen. We willen namens de vereniging iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan de loterij, in welke vorm dan ook. Het resultaat mag er zijn: de club beschikt nu mede door de opbrengst van de loterij over gerenoveerde kleedkamers die voldoen aan alle eisen van onze voetballers.

Condubouw