Oproep aan alle ondernemers en fans met een oranjehart
zaterdag 28 juli 2018

Beste liefhebbers van onze club,

Zoals jullie weten zit ons club in de welbekende "flow". Voor het eerst in onze geschiedenis gaan we eerste klasse voetballen met ons vlaggenschip. Mede het resultaat van onze jeugdopleiding en een weloverwogen beleid wat wij voeren.

Mede dankzij jullie financiële ondersteuning kunnen wij verder bouwen aan onze prachtige vereniging. Letterlijk en figuurlijk zijn wij aan het bouwen. Zoals jullie weten zijn de kleedkamers bijna gerenoveerd. Wij hebben een loterij op poten gezet met prachtige prijzen. Dankzij de loterij kunnen wij dit financieren. De meeste van jullie zijn al één of meerdere keren benaderd. Dan moeten jullie zich niet geroepen voelen. Maar voor diegene die nog geen loten hebben gekocht, zouden wij het ontzettend op prijs stellen als jullie deze willen bestellen. Rekening op de zaak en hopen dat die auto vanaf 1 september bij jou op de stoep staat.

We moeten nog 400 loten verkopen. Dat moet lukken met zijn allen!

Fijne vakantie en alvast bedankt

Erik Sosef

Van Dijk Brouwer Installatietechniek