Activiteiten op Sportpark de Strijphorst tijdens de Zomerstop
maandag 16 juli 2018

Nu de schoolvakantie vandaag is gestart, fase drie van de renovatie eind van deze week wordt opgeleverd en de meeste Honselersdijkers weer terug zijn van hun oranje wolk, na het behalen van de 1e klasse, zijn er vanaf volgende week weer activiteiten op ons sportpark de Strijphorst.

Feyenoord Soccer Camp:
Maandag 23, dinsdag 24 en woensdag 25 juli zal Ben Wijnstekers weer neerstrijken op Sportpark de Strijphorst met zijn trainersstaf voor de 6e maal het Feyenoord Soccer Camp.
Zijn er nog jeugdleden die zich nog niet hebben opgegeven, maar toch nog mee willen doen, schroom niet en meld je vandaag nog aan en ook jij gaat volgende week een sportieve en leerzame Soccer Camp tegemoet. https://www.feyenoordsoccerschools.nl/actueel/nieuwsoverzicht/uitgelicht-feyenoord-soccer-camp-bij-sv-honselersdijk, of bel met 06-52022350.

Fanfarra Amigosde Holambra verblijven van 27 juli tot 6 augustus op Sportpark de Strijphorst:
Tijdens de week van koningsdag in 2015 hebben jullie in Honselersdijk en omstreken kennis kunnen maken met de “Sambaband” uit Holambra, was het voor ondergetekende de bedoeling dit eenmalig te organiseren, heb ik ze toch maar weer uitgenodigd tijdens deze zomerstop. Dus vanaf volgende week vrijdag is de Sosefhal weer omgedoopt tot slaapzaal en zal met regelmaat de vrolijke sambaklanken over het hele sportpark te horen zijn. Maar niet alleen op het sportpark zijn ze luid en duidelijk te horen, maar ze treden o.a. ook op:
* Zomercarnaval in Rotterdam
* Verzorgingshuis Duinhof in Ter Heide
* De Kolk in Delft
* De Kreek in ’s Gravenzande
* Kaasmarkt in Edam
* Reddingsbrigade in Marken
* Op de Dijk in Volendam
* Gemeentehuis Naaldwijk
* AH- Plein Honselersdijk
* Varend corso door het hele Westland (muziekboot 2) op zaterdag

En als de groep op maandag 6 augustus moe en mak weer richting Brazilië gaan, dan staat op zaterdag 11 augustus alweer de 1e training van de selectie op het programma en gaat het voetbalseizoen 2018-2019 langzaam weer van start. Met als voorlopige hoogtepunt op 1 september o.a. de presentatie van de nieuwe wedstrijdkleding en de trekking van de grote loterij, wie rijdt er met de Suzukie Swift van het sportpark de Strijphorst af. Heb je nog geen loten en je wil ook gaan voor die auto of voor een van de andere mooie prijzen, je draagt de club ook een warm hart toe, bestel dan nu direct een of meer loten per mail beheer@svhonselersdijk.nl of bel met 06-52022350 en steunt die mooie club, waar altijd wat te doen is.

Ab van Dijk

Van der Meer verzekeringen