Nieuwe vrijwilliger voor onderhoudsploeg (2): Ed Westdijk
dinsdag 29 mei 2018

Begin dit jaar is onze onderhoudsploeg versterkt met Ed Westdijk, die in een ver verleden ook jeugdleider is geweest bij Honselersdijk. Sterker nog, Ed is zelfs leider van het jaar geweest. Ed heeft vele jaren gewerkt bij Bouwbedrijf Verbakel en is sinds december met pensioen gegaan en zou eigenlijk ergens in dit voorjaar als vrijwilliger starten bij de club.

Even een paar maanden niks doen was wel even welkom, zo waren zijn eigen woorden voordat hij zich bij onze club als vrijwilliger bij de onderhoudsploeg zou aansluiten. De paar maanden werden een week, want binnen een week meldde hij zich aan bij Ab van Dijk en is hij aan de slag gegaan.

In de komende zomerstop gaat Ed alle dug-outs opknappen en waar nodig vernieuwen. Ed heeft het ook prima naar zijn zin bij de onderhoudsploeg, waar we uiteraard zeer tevreden mee zijn!

Sosef & v/d Knaap