Volgende week vriendjes- en vriendinnendag bij S.V. Honselersdijk
vrijdag 18 mei 2018

Volgende week woensdag en donderdag mogen alle kinderen t/m 13 jaar die bij S.V. Honselersdijk voetballen hun vriendjes of vriendinnetjes meenemen naar de training. Wij noemen dit de vriendjes- en vriendinnendag. Wij hopen hiermee de kinderen enthousiast te maken voor voetbal en we hopen dat er kinderen worden ingeschreven als lid bij onze vereniging om volgend seizoen te komen voetballen, zie ook de bijgevoegde flyer.

De jeugdspelers hebben daarom deze week een deelnameformulier meegekregen na de training. Op dit formulier mogen de gevraagde gegevens worden opgeschreven zodat wij later contact kunnen opnemen met de (ouders van) de introducees. Bij het inleveren van de formulieren krijgen beide kinderen (lid en niet-lid) een aardigheidje van de vereniging (één per persoon en zolang de voorraad strekt).

Op de dag van de training kunnen de formulieren worden ingeleverd bij de teamleiders of iemand anders van de vereniging die aanwezig is. Als er meerdere kinderen meegaan met een jeugdspeler, hebben we uiteraard nog extra formulieren beschikbaar.

Graag tot volgende week!

Coördinatoren van de onderbouw