Voorbeschouwing: zet S.V. Honselersdijk de reeks voort in de derby tegen HVC'10?
vrijdag 11 mei 2018

Het is enige tijd terug dat de Honselse formatie een thuiswedstrijd speelde. Afgelopen 2 weken lag de competitie stil, terwijl de week daarvoor een uitwedstrijd in Leiderdorp werd afgewerkt. Die partij resulteerde opnieuw in een overwinning voor de oranjehemden: RCL werd met 1-2 opzij gezet door doelpunten van Leon de Brabander en Michel van Giesen. De zege betekende dat de formatie van trainer Piet Boon maar liefst 7(!) wedstrijden op rij ongeslagen is, waarvan 6 wedstrijden in een overwinning werden omgezet.

Lukt het de oranjehemden om de ongeslagen reeks voort te zetten in de enige derby van het jaar? De thuiswedstrijd tegen HVC’10 staat garant voor spektakel, zo is de afgelopen jaren gebleken. De Hoekse formatie liep twee weken geleden de tweede periodetitel mis, door de inhaalwedstrijd tegen DoCoS niet winnend af te sluiten. Hierdoor dreigt er voor HVC’10 dit seizoen geen nacompetitievoetbal in te zitten, waar S.V. Honselersdijk nog volop in de race is om een ticket voor de nacompetitie te bemachtigen.

De wedstrijdbal wordt dit weekend in de wedstrijd tegen HVC'10 gesponsord door Unicum Elzenhagen!

De WOS is afgelopen week op bezoek geweest bij S.V. Honselersdijk, in de uitzending van WOS Sport werd er uitgebreid stil gestaan bij de goede reeks van de oranjehemden en de voorbereiding op de derby tegen HVC'10. Via onderstaande link is het item van de WOS terug te kijken.

Bekijk hier het item van WOS TV bij S.V. Honselersdijk

We wensen iedereen een sportieve wedstrijd toe, na afloop zien we iedereen graag in de kantine terug voor Super Saturday.

Huldiging Leon de Brabander
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen SVC’08 werd Leon de Brabander gehuldigd voor het spelen van zijn 300ste wedstrijd. Door zijn opgelopen blessure kon Leon na afloop helaas niet meer in het zonnetje gezet worden. Dit zal na afloop van de wedstrijd tegen HVC'10 alsnog gebeuren!

jem-id