A.s. zaterdag Super Saturday: Swinging Piano Show
woensdag 9 mei 2018

Komende zaterdag staat de enige échte 'derby' voor S.V. Honselersdijk in de tweede klasse op het programma. Dit weekend mogen de oranjehemden op Sportpark De Strijphorst namelijk de oude club van trainer Piet Boon - HVC'10 - ontvangen voor een goede pot voetbal. Bij de bekendmaking van het speelschema van dit seizoen was dan ook snel bekend dat zaterdag 12 mei een goed moment zou zijn voor de laatste Super Saturday van het seizoen 2017/2018.

De mannen achter de organisatie van de Super Saturday's hebben besloten om deze derde helft iets anders in te richten als te doen gebruikelijk bij een Honselse Super Saturday. De DJ booth heeft deze keer plaatsgemaakt voor een podium en op dit podium zal een pianist zijn kunsten gaan vertonen. De pianist in kwestie treed regelmatig op met zijn 'Swinging Piano Show' en dit is ook wat hij tijdens de derde helft van zaterdag zal gaan doen. Iedereen die een verzoeknummer heeft kan dit doorgeven en de pianist zal dit nummer geheel in eigen stijl vertolken.

Wat de bezoekers komende zaterdag zeker niet mogen vergeten mee te nemen naar Sportpark De Strijphorst zijn de dansschoenen. Deze kunnen alvast in het vet worden gezet, want naar verluid zal de dansvloer de nodige danspasjes te verwerken krijgen. De Swinging Piano Show staat erom bekend dat het normaliter al een hoog dansgehalte bevat en dit zal in Honselersdijk zeker niet minder zijn! De Super Saturday zal direct na afloop van de wedstrijd Honselersdijk - HVC'10 aanvangen, waarna de festiviteiten zullen duren tot circa 21:30 uur. Tot zaterdag!

Condubouw