Tussenstand verkiezing Vereniging van het Jaar: heb jij al gestemd?
donderdag 3 mei 2018

Er is een tussenstand bekend gemaakt voor de verkiezing van Vereniging van het Jaar. In de Gemeente Westland staat S.V. Honselersdijk hierbij op een tweede plaats. Help jij met een stem voor S.V. Honselersdijk de club naar de eerste plaats?

De gemiddelde score van S.V. Honselersdijk is iets om meer dan trots op te zijn: een 9,3 als eindcijfer. We zijn blij om zulke positieve feedback te mogen ontvangen. Tot nu toe hebben 53 mensen gestemd op onze mooie club, wat betekent dat we nog wel een achterstand in te halen hebben op de nummer 1.

Help jij ons met een stem naar de 1e plaats? Stem dan nu meteen op S.V. Honselersdijk! Stemmen kan nog tot en met 20 mei, wees dus op tijd met het uitbrengen van je stem!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek