S.V. Honselersdijk dames zaal kampioen
zondag 22 april 2018

Door een 2-7 zege op bezoek bij Mazzel Stars zijn de zaalvoetbal dames van s.v. Honselersdijk kampioen geworden in de Dames 1e klasse. Door deze zege mogen de dames komend seizoen uitkomen in de Dames Hoofdklasse. Het hoogste regionale niveau. Of de dames op dit niveau mee kunnen is wel de vraag. Zeker het verschil met de top van de Dames Hoofdklasse is nog wel groot.

De dames begonnen het seizoen met een uitglijder tegen Lyra op een moment dat nog niet iedereen terug was van vakantie. Daarna zijn de dames aan een imposante serie begonnen met veel overwinningen, waarvan er ook een aantal in de dubbele cijfers waren. Gemiddeld hebben de dames ook 7 doelpunten voor per wedstrijd gescoord. Verloren werd er op bezoek bij de nummer 2 en 3, Nootdorp en Barendrecht. Maar wanneer de laatste wedstrijd komende week tegen Ijsselmonde gewonnen wordt zullen de dames met respectievelijk 5 en 8 punten voorsprong eindigen voor Nootdorp en Barendrecht.

Tamara Kuiper scoorde 3 maal tegen Mazzel Stars. Inge Versteeg was 2 maal succesvol. Marloes Scholtes & Jenny van Steeg maakten beiden met 1 treffer de 7 vol.

Na afloop van de wedstrijd tegen Mazzel Stars zijn de dames snel naar de Sosefhal gegaan alwaar zij door bestuurslid zaalvoetbal Erwin vd Mark in de bloemen gezet zijn nadat zij door de erehaag gevormd door de spelers en begeleiding van Heren 1 gingen.

We feliciteren topscoorster Inge Versteeg, keepster Janneke Hulspas, aanvoerster Jenny Storm, Dione van Loenen, Petra Balk, Marloes Scholtes, Marion Kemper, Suus Drankier,Tamara Kuiper en Petra Botman met het kampioenschap.

Condubouw