S.V. Honselersdijk - SVC'08: huldiging Leon de Brabander
vrijdag 13 april 2018

Vorige week wist het Vlaggenschip van S.V. Honselersdijk een gelijkspel te behalen bij koploper Die Haghe (2-2). Hiermee werd de ongeslagen reeks verlengd naar 5 wedstrijden op rij, 4x winst en 1x gelijk. Vandaag staat er opnieuw een mooi affiche op het programma. SVC’08 heeft maar 1 punt minder behaald dan de oranjehemden, waardoor het duel een rechtstreeks duel is tussen 2 concurrenten voor de plekken 3 tot en met 5 op de ranglijst. Ook voor de derde periode, waarin S.V. Honselersdijk de koppositie deelt met UVS, is deze wedstrijd zeer belangrijk.
Wij wensen iedereen een prettige en sportieve wedstrijd toe, met hopelijk opnieuw 3 punten voor de Honselersdijkse ploeg.

Huldiging Leon de Brabander
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen SVC’08 wordt Leon de Brabander gehuldigd voor het spelen van zijn 300ste wedstrijd in het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. Leon is sinds 1996 lid van de club, in de jeugd doorliep hij alle selectie-elftallen waarna hij als eerstejaars A-junior zijn debuut mocht maken in het eerste elftal van S.V. Honselersdijk.
In de 300 wedstrijden die Leon heeft gespeeld zijn er enkele absolute hoogtepunten te bekennen: de oefenwedstrijd tegen Feyenoord en de promotie naar de 2e klasse. Daarnaast heeft Leon ook nog met het Westlandse Elftal tegen Sparta gespeeld.

We willen Leon feliciteren met het behaalde jubileum en hopen hem nog vele wedstrijden in het eerste elftal te mogen zien spelen!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek