S.V. Honselersdijk op jacht naar uitwinst in Nieuwkoop
vrijdag 30 maart 2018

Vorige week wist het eerste elftal van S.V. Honselersdijk opnieuw drie punten te behalen, ditmaal werd er thuis met 2-0 van DoCoS gewonnen door doelpunten van Tom van Veen en Nando Kok. De drie punten betekende niet alleen een verlenging van de zegereeks tot een aantal van 3, maar ook de tweede 'clean sheet' op rij voor de Honselse formatie.

Morgen staat de uitwedstrijd tegen Nieuwkoop te wachten voor de ploeg van trainer Piet Boon. Eerder dit seizoen troffen beide clubs elkaar voor het eerst in de historie. Dit leidde tot een 3-1 overwinning voor het Honselse oranje op Sportpark de Strijphorst. De oranjehemden uit Nieuwkoop zijn weliswaar hekkensluiter in de poule, echter verdedigen zij de afgelopen weken het doel als een waar collectief. Met de door Mourinho groot gemaakte tactiek parkeren zij spreekwoordelijk de bus, waarbij de Nieuwkopers hopen de effectiviteit van enkele counters.

We hopen de trouwe S.V. Honselersdijk supporters ook deze week weer langs de lijn terug te zien. Het vlaggenschip van de vereniging kan namelijk in uitwedstrijden wel wat steun gebruiken, gezien het lage aantal overwinningen op vreemde bodem dit seizoen (2 overwinningen).

Er zal zaterdag wederom om 14:30 uur afgetrapt worden, ditmaal door scheidsrechter Spaans. Tot zaterdag!

Adres Nieuwkoop
Ladderhaak 2