Sponsoravond kaarten in verkoop voor leden S.V. Honselersdijk
maandag 12 maart 2018

Op vrijdag 16 maart 2018 organiseert de sponsorcommissie van S.V. Honselersdijk een sponsoravond met onder meer Jan Dirk Stouten en Kees Jansma als gasten. Op dit moment zijn er nog een aantal kaarten te koop en wij als sponsorcommissie hebben dan ook besloten deze spectaculaire avond ook open te stellen voor geïnteresseerde leden van onze club. De avond is geheel verzorgd en heeft een avondvullend programma.

De avond heeft een zeer interessant karakter. Onze gast Kees Jansma, presentator geweest van Studio Sport en tegenwoordig kunt u hem wekelijks zien in meerdere programma's op Fox Sports. Kees zal geïnterviewd worden door Jan Dirk Stouten. Wij voorspellen u een aantal verhalen met insite information uit de voetbalwereld. Kees Jansma is namelijk ook tien jaar lang perschef van het Nederlands elftal geweest. Jan Dirk Stouten is o.a. bekend van Radio en TV Rijnmond. Feyenoord supporters zullen hem ongetwijfeld daarvan kennen. Door zijn ruime ervaring is Stouten een scherpe interviewer die inhoudelijke kennis koppelt aan improvisatie en een portie humor.

Kortom, een confrontatie tussen deze twee voetbalkenners is een garantie voor een boeiende discussie en u, uiteraard ook voetbalkenner met een uitgesproken mening, kunt hierbij aanwezig zijn!

Wij hopen u te mogen verwelkomen op deze sponsoravond die georganiseerd wordt op VRIJDAG 16 MAART. Tussen 19.30 en 20.00 uur wordt u verwacht en welkom geheten. Na afloop kunt u onder het genot van een hapje en drankje napraten over deze ongetwijfeld boeiende avond.

Per persoon kunnen kaarten besteld worden voor een bedrag van €25,- per entreekaart. Vergeet uw entreekaart niet! Deze geeft bij binnenkomst recht op een lot voor de loterij en we hebben een aantal prachtige prijzen kunnen regelen voor deze loterij.
Voor het bestellen van entreekaarten of andere vragen kunt u zich richten tot Ab van Dijk via 06-52022350 of door middel van een email naar beheer@svhonselersdijk.nl. Wees er snel bij want op = op. Graag tot ziens op vrijdag 16 maart!

De Sponsorcommissie

Van Dijk Brouwer Installatietechniek