Voorbeschouwing S.V. Honselersdijk - TAVV
vrijdag 9 maart 2018

Enkele weken geleden speelde het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk voor het laatst een competitiewedstrijd. Op 17 februari ging het eerste elftal met 2-0 onderuit in en tegen Voorschoten. In de afgelopen weken werd er niet gespeeld door een ingelast inhaalprogramma en de winterse weersomstandigheden. Dit weekend is het echter eindelijk weer tijd voor een competitiewedstrijd: de thuiswedstrijd tegen TAVV.

De grote vraag voor komend weekend is hoe de formatie van trainer Piet Boon na deze weken van rust zullen presteren. Afgelopen dinsdag werd er nog wel een oefenwedstrijd gespeeld om wedstrijdritme op te doen, wat resulteerde in een 7-2 overwinning op V.V. Naaldwijk. Door maar liefst 7(!) verschillende doelpuntenmakers werd een 1-0 achterstand ruimschoots goed gemaakt.

Dit weekend komt TAVV naar Honselersdijk om te strijden om belangrijke punten. De ploeg uit Ter Aar staat namelijk maar 1 punt voor op de Honselersdijkers, in een middenmoot waar alle ploegen heel dicht op elkaar staan. Eerder dit jaar ging S.V. Honselersdijk op bezoek bij TAVV met 5-4 onderuit. Een 5-0 achterstand werd nog teruggebracht tot het minimale verschil, maar de gelijkmaker kon helaas niet meer geforceerd worden door de oranjehemden.

We hopen alle Honselersdijk-supporters morgen terug te zien langs de lijn, zodat het vlaggenschip met veel steun op jacht kan gaan naar de 3 punten. Om half 3 wordt er afgetrapt door de pupil van de week: Colin Guttenberg. Daarna zal scheidsrechter Hilgersom voor het begin van de wedstrijd fluiten. Tot zaterdag!

jem-id