Steun S.V. Honselersdijk met de Jumbo Spaarpunten
vrijdag 23 februari 2018

Wil je een steentje bij kunnen dragen aan de renovatie van de kleedkamers van S.V. Honselersdijk? Dat kan door mee te doen aan de sponsoractie van supermarktketen Jumbo. Verzamel zoveel mogelijk sponsorpunten met je boodschappen en doneer deze aan S.V. Honselersdijk!

Tijdens de actieperiode ontvang je bij iedere € 10,- een punt met een unieke code bij de deelnemende Jumbo-winkels, onder meer in Poeldijk. Op deze website kun je heel eenvoudig jouw punten toewijzen aan S.V. Honselersdijk. Hoe meer punten de vereniging verzamelt, hoe groter het bedrag dat de club kan besteden aan de renovatie van de kleedkamers.

Het is ook mogelijk om de spaarpunten in te leveren in de Jumbo supermarkt in Poeldijk, hiervoor is een inleverbox beschikbaar gesteld. De punten die in deze inzamelbox ingeleverd worden, zullen door de vereniging online worden toegekend aan S.V. Honselersdijk.

Prins Group