Voorbeschouwing: S.V. Honselersdijk - Valken'68
vrijdag 2 februari 2018

Morgen staat de eerste thuiswedstrijd van 2018 op het programma voor het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. De oranjehemden nemen het op Sportpark de Strijphorst op tegen Valken'68.

Vorige week werd de tweede seizoenshelft afgetrapt met een uitwedstrijd tegen SVC'08. Op het harde kunstgrasveld in Wassenaar wist S.V. Honselersdijk op knappe wijze met een 2-3 einduitslag de punten mee terug te nemen naar Honselersdijk. In de eerste helft werd de score geopend door een kopdoelpunt van Joey Valstar. Kort na rust kwam SVC'08 op gelijke hoogte, waarna Angelo Zwirs voor de 1-2 aan mocht tekenen. 5 minuten voor tijd leek het mis te gaan voor de Honselersdijkers toen SVC'08 op 2-2 kwam. In de laatste minuut maakte aanvaller Tom van Veen echter na een mooie solo het winnende doelpunt. De beelden van de wedstrijd zijn terug te vinden op het YouTube-kanaal van SVC'08, ook zichtbaar onderaan deze voorbeschouwing.

Door de overwinning van vorige week is Honselersdijk terug te vinden op een gedeelde 4e plek op de ranglijst. Dit betekent dat er deze week een heuse kraker op het programma staat, de bezoekers zijn namelijk terug te vinden op de 3e plek van de ranglijst. Valken'68 heeft een voorsprong van 2 punten op S.V. Honselersdijk, echter hebben zij ook nog een inhaalwedstrijd tegoed. Vorige week gingen de Valkenburgers onderuit bij koploper Die Haghe (2-0), waardoor de koploper op riante voorsprong is komen te staan.

S.V. Honselersdijk treft in Valken'68 morgenmiddag een zware tegenstander, gezien de onderlinge historie. In de 3 wedstrijden die de clubs tegen elkaar speelden, wisten de Valkenburgers 2 keer te winnen van de Honselse formatie. Morgen zal om 14:30 uur afgetrapt worden door de Pupil van de Week: Twan Verbeek. Daarna zal scheidsrechter Lingen de wedstrijd in gang worden gefloten. We hopen morgenmiddag alle Honselse supporters op ons sportpark terug te zien om het eerste elftal aan te moedigen!

De samenvatting van SVC'08 - S.V. Honselersdijk (2-3)

Prins Group