Trainingskamp Benidorm – Dag 7 | Het was weer geweldig!
woensdag 10 januari 2018

Vandaag was dan echt de laatste dag aangebroken van ons trainingskamp in Benidorm. Deze dag stond volledig in het teken van onze terugreis naar Nederland. Om 9.00 uur zat iedereen (wederom) keurig op tijd klaar om voor de laatste keer een heerlijk ontbijt met elkaar te nuttigen. Na het ontbijt werden de koffers ingepakt en werd er buiten nog even een half uurtje genoten van de Spaanse zon. Rond 11.30 zou de bus ons immers komen ophalen en ons afzetten op het vliegveld van Alicante, waarna we rond 14.30, samen met o.a. de selectie van profclub FC Twente, weer terug zijn gevlogen naar Rotterdam/The Hague airport. Alles verliep gelukkig erg vlot, waardoor we even voor 17.00 uur weer geland zijn op Nederlandse bodem. De bus, gesponsord door Agrarisch loonbedrijf Moek van der Meer, stond keurig op tijd klaar en bracht ons weer naar S.V. Honselersdijk, waarmee een geweldig trainingskamp ten einde is gekomen.

Het is echt een fantastische week geweest, waarbij alles klopte. In de Spaanse zon is er hard getraind door de mannen en naarmate de dagen vorderde werd duidelijk dat dit harde werken zeker het gewenste effect heeft op de mannen. We hebben afgelopen week de nodige stapjes gezet, waarmee we allemaal hopen dat we wederom een goede basis hebben gelegd voor een goede tweede seizoenshelft. De groepsdiscipline was ook dit jaar weer voorbeeldig, de sfeer in de groep was écht ontzettend goed en tot slot was ook het weer wederom fantastisch met veel zon en een erg aangename temperatuur.

De spelers en begeleiding beseffen maar al te goed, dat het niet vanzelfsprekend is dat wij als tweedeklasser op trainingskamp kunnen naar een heerlijke, zonnige bestemming. Daarom willen wij vanaf deze plek heel graag een ieder bedanken, die zichzelf heeft ingezet om dit fantastische trainingskamp mogelijk te maken. Als eerste gaat er een bijzonder woord van dank uit naar Geert en Monique van Veen voor het sponsoren van een tweede trainingssetje voor de spelers en trainers van de selectie. Dit setje werd op de heenreis op 2 januari door zoon Tom aan een ieder uitgereikt en hier hebben we afgelopen week dankbaar gebruik van gemaakt. Bedankt Prins Group!

Verder willen we Agrarisch loonbedrijf Moek van der Meer, Blue10, Marc de Wijs & Zn., Randstad Bromelia's en Telako bedanken voor het sponsoren van de shirtjes die overdag door de mannen gedragen werden, o.a. tijdens de diverse maaltijden. Verder willen we de leiders, technische staf en de verzorging bedanken voor het in elkaar zetten en invullen van een super goed programma. Tot slot willen wij de Club van Honsel, de technische commissie en het bestuur van S.V. Honselersdijk heel hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van het budget om op trainingskamp te kunnen gaan. Als allerlaatste willen wij oud-selectiespeler Izan Barendse bedanken voor het organiseren van dit trainingskamp, waar hij veel tijd en energie in heeft gestoken. Nogmaals heel hartelijk dank namens alle spelers (en natuurlijk de begeleiding) van de selectie. Het was, nogmaals, écht geweldig!

Anton

Condubouw