Geslaagde editie van het Kerstrad, iedereen bedankt!
zondag 24 december 2017

Het was gisteren weer tijd voor het jaarlijkse Kerstrad op S.V. Honselersdijk. Net als voorgaande jaren vond zowel het rad-gedeelte als het bijbehorende feest plaats in de Sosefhal. Een opvallende vernieuwing ten opzichte van vorige jaren: het Kerstrad werd gepresenteerd door twee debutanten.

De vaste presentator van het Kerstrad, Rob Thoen, was helaas verhinderd en begon een zoektocht naar eventuele opvolgers. Onderstaande video laat zien hoe Rob waardige opvolgers voor de presentatie van het rad heeft weten te vinden. Deze zoektocht leverde twee Kerstrad-debutanten: Steef van der Meer en Mark Post.

Tussen 16:00 en 18:00 uur ratelde het oude, traditionele rad voor de normale en de superrondes onder begeleiding van de debuterende presentatoren. In de superrondes werden de hoofdprijzen van de dag verdeeld, zo wonnen de gelukkigen onder andere een damesfiets, één minuut gratis winkelen en een voetbalreis voor 2 personen naar de wedstrijd Inter Milan - Napoli.

Om 18:00 werden de lage zittafels omgewisseld voor statafels zodat het grote feest van start kon gaan. DJ Otto Wunderbar maakte op spectaculaire wijze zijn debuut op het Kerstrad. Op de Duitse feestmuziek ging het Honselse publiek feestend verder. Helaas was de organisatie genoodzaakt het feest een half uurtje eerder te stoppen na overleg met de autoriteiten. Desondanks spreken we over een geslaagde avond!

Namens de organisatie willen we iedereen bedanken voor een geslaagde editie van het Kerstrad. In het bijzonder willen we alle sponsoren bedanken die de verloting van de prijzen tijdens het rad mogelijk hebben gemaakt. Daarnaast worden alle vrijwilligers bedankt voor de hulp, zonder hen kon het Kerstrad niet plaatsvinden.

Mocht je in het bezit zijn van mooie foto's en/of filmpjes van het Kerstrad, ontvangen we deze graag ter verrijking van het Kerstrad-archief. Stuur je leukste foto's en filmpjes naar pr@svhonselersdijk.nl!

Condubouw