S.V. Honselersdijk zaal a.s. vrijdag thuis tegen Het Vennewater
donderdag 23 november 2017

Aanstaande vrijdag 24 november om 20:30 trapt het 1e zaalteam af voor de 5e thuiswedstrijd dit seizoen. Tegenstander is Het Vennewater. Het team uit Heiloo staat evenals s.v. Honselersdijk in de middenmoot in de 1e Divisie A.

Honselersdijk moet het vooralsnog van de thuiswedstrijden hebben. Er werd alleen gewonnen in de Sosefhal. Op vreemd terrein geven de mannen van coach Yuri vd Smitte vooralsnog niet thuis.

Gezien de andere uitslagen van beide teams zullen beide keepers genoeg te doen krijgen en zal de wedstrijd zeker niet in 0-0 eindigen. Een bezoek aan de Sosefhal a.s. vrijdagavond zal zeker geen teleurstelling worden en er zullen ongetwijfeld weer diverse leuke zaalvoetbalmomenten te zien zijn.

Daar Sinterklaas a.s. vrijdagavond een bezoek brengt aan de Strijphorst hopen wij ook dat hij met zijn pieten een bezoek zal brengen aan de zaalvoetbal.

Maar goed we hopen dat de Honselse mannen a.s. vrijdag voor eigen publiek weer willen overtuigen. Een zege is hard nodig om mee te blijven doen met de bovenste ploegen.

Wij nodigen u dan ook uit om zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is nu dit seizoen op vrijdagavond, wanneer het 1e team thuis speelt, gewoon de hoofdingang bij het grote parkeerterrein aan de Condorhorst.

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Foto: Martin van Oostveen

Van der Meer verzekeringen